שאלות נפוצות

שאלות נפוצות 

אורחים יקרים, לפניכם כל מה שרציתם  לדעת על המלון / הווילג' ולא העזתם לשאול...

באיזו שעה קבלת חדרים?
החל מהשעה 15:00, בשבתות וחגים כחצי שעה לאחר צאת השבת/חג.

באיזו שעה פינוי חדרים?
בימי חול עד השעה 11:00, בשבתות ובחגים עד השעה 16:00
(עזיבת חדרים מעבר לשעות המצוינות תוספת של 150 ₪ לחדר ובאישור של מחלקת ההזמנות/קבלה)

גילאי ילדים?
2-16, מגיל 16 ומעלה נחשב כמבוגר. (תינוק עד גיל שנתיים)

האם ניתן להביא בעלי חיים למלון / לווילג'?
מצטערים, אין אפשרות, למעוניינים יש כלביה, בקיבוץ אפיקים, מרחק נסיעה של כ- 24 ק"מ, טלפון: 04-6754572,
פקס: 04-6751764.

האם יש בית כנסת במלון / בווילג'?
במלון קיים בית כנסת עם ספר תורה,  הממוקם במבנה המרכזי ומיועד לאורחי המלון והווילג'.
(ייתכנו מקרים בהם לא יהיה מניין).

מה מדיניות הביטולים?
באוגוסט ובחגים -עד 7 ימי עסקים לפני תאריך ההגעה ללא חיוב.
בשאר ימות השנה - עד 48 שעות לפני תאריך ההגעה ללא חיוב.
ביטול מעבר לטווח מדיניות הביטולים יחויב בעלות של לילה על כל חדר שמתבטל.

האם החנייה חינם?
כן, החנייה חינם לאורחי המלון והווילג'.

האם ניתן לשלם בתשלומים?
עד 1000 ₪, ניתן לשלם עד 2 תשלומים ללא ריבית, מעל 1000 ₪ עד 3 תשלומים ללא ריבית. מעבר ל- 3 תשלומים ניתן לבצע חיוב בקרדיט - ללא הגבלה.

האם ניתן לעשות ברביקיו בשטחי המלון / הווילג'?
כן, ניתן לעשות ברביקיו לאורחי הווילג' בסמוך לחדרים,  לאורחי המלון, ישנם מס'  אזורים מסודרים שמותאמים במיוחד לכך, 
השטחים כוללים שולחנות ועל בסיס מקום פנוי.  חשוב: על אורחי המלון / הווילג' להביא עמם את מתקן הברביקיו וכלי העזר, המיועדים לכך.
 
 
האם יש שרותי הסעדה במלון?
במלון יש חדר אוכל המגיש ארוחות כשרות (כשרות בהשגחת הרבנות של עמק הירדן - הרב דידי)

זמני הארוחות:
ארוחת בוקר:  (א'-ו') מוגשות בין השעות: 6:30-9:30, (שבת) 6:30-10:00
ארוחת צהריים (מוגשת בשבת בלבד): 13:00-15:00
ארוחות ערב (כל השבוע): 18:30-20:30
כמו כן, קיימת קפטריה חלבית, הפתוחה כל יום מהשעות: 10:00-22:00, טלפון:  04-6700536
*ייתכן ויהיו שינויים בשעות הגשת הארוחות - יש להתעדכן בהגעה מול נציג הקבלה

האם ישנן פעילויות לילדים?
בשבת בבוקר יש סיור ב"אוטובוס הצהוב" בשטחי קיבוץ גנוסר.  (הסיור יוצא בהנחה שיש מזג אוויר נעים ומינימום של 12 נרשמים , ההרשמה מתבצעת בקבלה,  
עלות הסיור כרוכה בתשלום סמלי יש לבדוק מול הקבלה את המחיר).
כמו כן, בחודשי הקיץ יש מועדון לילדים. ( פרטים נוספים בהזמנות /קבלה של המלון).

האם ניתן לישון באוהלים או לעשות קמפינג, בשטחי המלון / הווילג'?
לא ניתן.

האם ניתן לגלוש באינטרנט?
גלישה באינטרנט הינה ללא חיוב.

האם ניתן לבשל / לחמם אוכל בחדרים?
לא ניתן בשום אופן לבשל או לחמם אוכל בחדרים.

מה ניתן למצוא בחדר?
קומקום חשמלי, ערכת קפה (עם אבקת חלב), מיני מקרר, מזגן, מגבות, כלי רחצה, מייבש שיער, טלפון, טלוויזיה בכבלים.  

מה ההבדל בין חדרי הווילג' לחדרי המלון?
חדרי הווילג' הינם חדרים צמודי קרקע הממוקמים במרחק של כ- 400-500 מ' מהמבנה המרכזי של המלון,
מעוצבים בסגנון כפרי, מצוידים במיני בר, טלוויזיה בכלים, פינת קפה ותה, שירותים צמודים ומקלחת.  
 
חדרי המלון ממוקמים בסמוך למבנה המרכזי (במבנים קומתיים, עד 4 קומות), מעוצבים בסגנון מודרני. החדרים מאובזרים במיני בר, טלוויזיה בכבלים,
פינת קפה ותה, שירותים צמודים עם אמבטיה/מקלחון.  
             
אורחי הווילג' והמלון נהנים מכל השירותים המוצעים (חדר אוכל מרכזי, חוף רחצה, בריכה עונתית ועוד...).
כמו כן במתחם הווילג', משרד קבלה נפרד, לרשות האורחים.
קבלה ווילג' : 04-6700311, קבלה מלון: 04-6700304.

האם ישנו מקום בסמוך לחדרים בו ניתן לרכוש מוצרי מזון / שתייה ועוד?
בקיבוץ גנוסר ישנה מכולת, הפתוחה בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-19:00 וביום ו' בין השעות: 8:00-14:00
טלפון: 04-6798830.
כמו כן, בצומת מגדל ישנו מתחם קניות "דבאח", הפתוח שבעה ימים בשבוע, בין השעות: 8:00-22:00. טלפון:  04-9880565 

צוות המלון והווילג' ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת
04-6700300
נשמח לראותכם בין אורחינו
תיירות נוף גנוסר.